Jesteśmy firmą, która pisze biznes plany, wycenia firmy, zdobywa finansowanie dla przedsiębiorstw oraz przeprowadza analizy finansowe. Oferujemy bieżące konsultacje, także pod presją czasu!
DORADZTWO GOSPODARCZE:
1. Organizacja i zakładanie spółek
Doradzamy w określeniu "szytej na miarę" formy prawnej prowadzonej działalności oraz w założeniu spółki prawa handlowego:
- przygotowanie dokumentów niezbędnych do zarejestrowania spółki
- przygotowanie umowy spółki
- przygotowanie formalnej dokumentacji dla nowo-powstałej spółki: uchwały zarządu, księga udziałowców, podstawowe regulaminy
2. Doradztwo finansowe
Analizujemy potrzeby firm w zakresie organizacji, zarządzania i finansowania działalności, proponujemy optymalne rozwiązania. Doradzamy naszym Klientom w jaki sposób osiągnąć cel i utrzymać stabilność finansową:
- analizy sytuacji finansowej firmy pod kątem utrzymania płynności oraz doradztwo w zakresie wprowadzenia zmian w tym obszarze
- koordynowanie bieżącej współpracy pomiędzy służbami księgowymi, bankami i instytucjami finansującymi działalność, służbami prawnymi
- tworzenie budżetów
3. Optymalizacja bieżących kosztów
Współpracujemy w zakresie ciągłego monitorowania sytuacji ekonomiczno-finansowej firmy i na bieżąco przekazujemy informacje na temat możliwości usprawnienia działalności oraz poszukujemy możliwości optymalizacji kosztów:
- ciągła współpraca ze służbami księgowymi w zakresie optymalizacji finansowej prowadzonej działalności
- analiza i redukcja kosztów prowadzenia działalności
- czuwamy nad bezpieczeństwem finansowym naszych Klientów
WYCENY PRZEDSIĘBIORSTW I PRZEKSZTAŁCENIA
1. Wyceny przedsiębiorstw
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie sporządzania wyceny przedsiębiorstw dla celów: sprzedaży, aportu, przekształceń własnościowych. Zakres usług:
- Sporządzenie wyceny przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa
- Przygotowanie i sporządzenie pełnej dokumentacji dla celów sprzedaży przedsiębiorstwa
- Przygotowanie i sporządzenie pełnej dokumentacji dla celów aportu przedsiębiorstwa
- Zapewniamy opiekę prawnika i biegłego rewidenta przy przeprowadzaniu transakcji sprzedaży przedsiębiorstwa oraz przy przekształceniach własnościowych
2. Fuzje, przejęcia
Świadczymy usługi w zakresie fuzji i przejęć:
- identyfikację nabywców
- wycenę spółki zbywanej
- przygotowanie memorandów informacyjnych
- opracowanie symulacji najkorzystniejszej struktury transakcji
- przygotowanie koncepcji i organizację finansowania transakcji
- nadzór nad organizacją i realizacją transakcji
- organizacja i koordynacja prac kancelarii prawnej, biegłego rewidenta, doradcy podatkowego oraz rzeczoznawcy majątkowego
3. Przekształcenia własnościowe
Świadczymy usługi w zakresie doradztwa i przeprowadzania przekształceń własnościowych:
- analiza potrzeb Klientów i dobieranie optymalnej formy prawnej dla prowadzonej działalności
- przygotowanie koncepcji sposobu przekształcenia
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia przekształcenia własnościowego
- pomoc w pozyskaniu finansowania (jeżeli istnieje taka potrzeba)
- nadzór nad organizacją i realizacją transakcji
- organizacja i koordynacja prac kancelarii prawnej, biegłego rewidenta, doradcy podatkowego oraz rzeczoznawcy majątkowego
POZYSKIWANIE KAPITAŁU DLA FIRM
1. Kredyty, leasing, faktoring.
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie pozyskania dodatkowych źródeł finansowania tj: kredytu, faktoringu, leasingu. Przygotowujemy dokumentację w zakresie pozyskiwania innych źródeł takich jak: dotacje ze środków UE, pozyskanie środków na restrukturyzację przedsiębiorstw z udziałem Skarbu Państwa:
- doradztwo w zakresie pełnej obsługi bankowej – weryfikacja ofert banków, przygotowanie optymalnej oferty dla Klienta
- przygotowanie i sporządzenie pełnej dokumentacji wymaganej przez instytucję finansującą
- sporządzanie biznes planów, prognoz finansowych oraz studium wykonalności
- prowadzenie negocjacji z instytucjami finansowymi w imieniu Klienta
- pośrednictwo w zakresie pozyskiwania źródeł finansowania działalności, (leasing, faktoring, kredytowanie)
2. Biznes Plany
Pomagamy w sporządzaniu biznes planów, memorandów oraz raportów ekonomiczno – finansowych na potrzeby naszych Klientów:
- biznes plany dla potrzeb pozyskania środków finansowych
- biznes plany dla potrzeb rozwojowych
- memoranda na temat aktualnej sytuacji finansowej i strategii firmy
- raporty ekonomiczno – finansowe dla potrzeb zarządczych
3. Budżety
Sporządzamy analizy sytuacji ekonomiczno –finansowej przedsiębiorstw i pomaga w sporządzaniu budżetów na kolejny okres działalności:
- budżety dla potrzeb restrukturyzacji
- budżety dla potrzeb rozwoju
Dolnośląskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja nieruchomości, Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt hipoteczny, Mieszkania, Operat szacunkowy Wrocław, Remont mieszkania Wrocław, Remonty Wrocław, Wykończenia wnętrz Wrocław
Sporządzamy prognozy i analizy sytuacji ekonomiczno – finansowej przedsiębiorstw i pomagamy w sporządzaniu budżetów na kolejny okres działalności: - raporty ekonomiczno – finansowe - budżety dla potrzeb restrukturyzacji - budżety dla potrzeb rozwoju
Świadczymy usługi w zakresie doradztwa i przeprowadzania przekształceń własnościowych:
- analiza potrzeb Klientów i dobieranie optymalnej formy prawnej dla prowadzonej działalności
- przygotowanie koncepcji sposobu przekształcenia
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia przekształcenia własnościowego
- pomoc w pozyskaniu ...
Pomagamy w sporządzaniu biznes planów, memorandów oraz raportów ekonomiczno – finansowych na potrzeby naszych Klientów: - biznes plany dla potrzeb pozyskania środków finansowych - biznes plany dla potrzeb rozwojowych - memoranda na temat aktualnej sytuacji finansowej i strategii firmy - raporty ekonomiczno – finansowe dla potrzeb zarządczych
Nazwa firmy | VAN BRIGHT TYSZKA I PARTNERZY SPÓŁKA JAWNA |
Data rozpoczęcia działalności | 2008-06-09 |
NIP | 8961460480 |
Regon | 020764779 |
Kraj | Polska |
Województwo | DOLNOŚLĄSKIE |
Powiat | Wrocław |
Gmina | Wrocław-Śródmieście |
Miejscowość | Wrocław |
Kod pocztowy | 50203 |
Poczta | Wrocław |
Ulica | ul. Romana Dmowskiego |
Numer nieruchomości | 3 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 118 - Spółki jawne |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data powstania | 2008-06-09 |
Data rozpoczęcia działalności | 2008-06-09 |
Kod PKD | Nazwa |
4799Z |
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI Przeważające PKD |
4642Z | SPRZEDAŻ HURTOWA ODZIEŻY I OBUWIA |
4719Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Firma Orta Service Tyszka i Partnerzy Sp. j. wykazała się dużą wiedzą i doświadczeniem w przygotowaniu zleconej wyceny części naszego przedsiębiorstwa obsługującej portal internetowy. Firma stosuje wyjątkowo przejrzyste i jasne dla Klientów zasady współpracy. Profesjonalizm pracowników, rzetelność, wyjątkowe kompetencje, do tego pasja - pozwalają nam bez chwili wahania zarekomendować firmę Orta Service Tyszka i Partnerzy Sp. j. jako godnego polecenia partnera do współpracy.